Η δραση της ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ* του Συλ Εθελ. ΠΡΟΑΣΠΙΖΩ με τίτλο: '' ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ - ΠΡΟΑΣΠΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ " συνεχίζεται με ΜΑΘΗΤΕΣ * ΣΧΟΛΕΙΑ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ
ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ...ΚΑΡΔΙΑ!!! ΑΝΙΧΝΕΥΤΕΣ & ΠΡΟΑΣΠΙΣΤΕΣ ΑΞΙΩΝ !!! αν νομίζεις πως το ...έχεις & το...θέλεις, έλα μαζί μας να ΠΡΟΑΣΠΙΣΟΥΜΕ Αξίες Ζωής!!!
ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ & ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ !!! ΑΝ ΕΙΔΕΣ ή ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ ΚΑΤΙ ? ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ? ΜΟΛΥΣΜΑΤΙΚΌ ? ΠΡΟΒΛΗΜΑ με τη ΦΥΣΗ & το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ? πεσ' το μας - φωτογράφισε το μας (& ανώνυμα ) Η Νομική εθελοντική μας ομάδα ** ...ΓΝΩΡΙΖΕΙ !!! " proaspizo@yahoo.gr -- 6987121250

WEB RADIO

WEB RADIO
ΠΑΤΗΣΕ ΕΔΩ για WEB RADIO VOLUNTEERS "PROASPIZO" ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΟ * ΕΛΕΥΘΕΡΟ INTEΡΝΕΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ * ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ !!! (δοκιμαστικό πρόγραμμα *ΠΡΟΣΟΧΗ!!! δεν έχουμε καμία σχέση με τις διαφημίσεις που δημοσιοποιούνται στη σελίδα)

Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2015

ΓΛΟΥΤΕΝΗ ??? ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΔΕΝ ΘΑ ΠΆΡΩ !!!

Πως μας κοιμίζουν στην κυριολεξία μέσα από τα τρόφιμα!!!

 Γιατί οι αρχαίοι ‘Ελληνες δεν έτρωγαν … ΓΛΟΥΤΕΝΗ !!!

ΑΝ Καταναλώνετε ψωμί και μακαρόνια, καταναλώνετε σιτάρι που περιέχει Γλουτένη
Η Γλουτένη είναι  Μια ουσία που βρίσκεται παντού στη σύγχρονη διατροφή και κρατάει σε «υπνηλία» τον εγκέφαλο. Οι αρχαίοι, απέφευγαν το σιτάρι όχι γιατί δεν υπήρχε αλλά γιατί  Καλλιεργούσαν το δημητριακό Ζέα, πλούσιο σε μαγνήσιο που θεωρείται αποδεδειγμένα η τροφή του εγκεφάλου (ΕΠΊΦΥΣΗ).
Η ΖΕΑ «Καλλιεργούνταν στην Ελλάδα και απαγορεύτηκε αιφνιδιαστικά, άγνωστο γιατί. Τώρα το καλλιεργούν (άκουσον) κυρίως  οι Γερμανοί και το εξάγουν. Είναι δε πανάκριβο και  κοστίζει περισσότερο από 6,5 ευρώ το κιλό!»
Μορφολογικά η Ζέα (Triticum, Diccocum, Spelta, Aegilops,Τρίφυλλον, Δίκκοκον, Αιγαιακόν, Σπαρτό ) είναι ένα φυτό  σάν σιτάρι και κριθάρι, δέν έχει καμμία σχέση στην όψη μέ τό καλαμπόκι και ο σπόρος του είναι πιό πεπλατυσμένος καί πιο χονδρός από αυτόν του σιταριού .
Αν αυτού,  σήμερα  προσθέτουν γλουτένη σε ενα πλήθος  επεξεργασμένων τροφίμων.
Η γλουτένη προστίθεται επίτηδες σε προϊόντα επειδή αυξάνει τα σήματα της πείνας για να μας κάνει να φάμε περισσότερο από το προϊόν  επειδή Αυξάνει  την ορμόνη ghrelin στην πεπτική οδό μεγαλώνοντας μας  την αίσθηση της πείνας. 

Ταυτόχρονα Η γλουτένη μπλοκάρει  και την ορμόνη λεπτίνη, η οποία λέει στον εγκέφαλό μας ότι χορτάσαμε και μας κάνει να σταματήσουμε. Η ορμόνη λεπτίνη επίσης ομαλοποιεί τις αισθήσεις πόνου στην σπονδυλική στήλη.

Πέρα από την αίσθηση πείνας που μας δημιουργεί, η γλουτένη μας προξενεί φλεγμονές που βλάπτουν τους ιστούς του σώματος προξενώντας μια αυτό-άνοσο αντίδραση όπου το ανοσοποιητικό σύστημα καταλήγει να επιτίθεται στο σώμα.

Σε αντίδραση στις φλεγμονές αυξάνονται οι αντιδρώσες πρωτεΐνες C (C-reactive), με συνέπεια την απογείωση της χοληστερόλης και τα αποθέματα ασβεστίου να σκληραίνουν τις αρτηρίες και να αυξάνουν την πίεση του αίματος
Η ζάχαρη από μόνη της δεν μπορεί να τροφοδοτήσει τα καρκινικά κύτταρα. Όμως έχει μελετηθεί και βρέθηκε ότι η γλουτένη και το αμινο-οξύ γλουταμίνης παίζουν κρίσιμο ρόλο στην εξέλιξη του καρκίνου.
Η γλουτένη είναι μια επικίνδυνη νευροτοξίνη (excitotoxin), η οποία διαταράσσει και σκοτώνει τα νευρικά κύτταρα, τα οποία όπως το αμινο-οξύ glutamate (πρόσθετο MSG-MonoSodium Glutamate), επιταχύνει, ενεργοποιεί, ερεθίζει και βλάπτει τα εγκεφαλικά κύτταρα. Σε μελέτες που έγιναν το 2006 σε 131 παιδιά με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ADHD) & σε 284 το 2009 που τους αφαιρέθηκε η γλουτένη από την διατροφή τους και αναφέρθηκαν ότι σε όλα τα παιδιά είχαν σημαντικές βελτιώσεις.

Η γλουτένη μπορεί να αναλυθεί σε παράξενες πρωτεΐνες που μοιάζουν πολύ με ψυχεδελικά φάρμακα. Αυτές οι πρωτεΐνες-σαν-όπιο ονομάζονται γλουτεομορφίνες (Αυτισμός, Διαταραχή Μανιοκατάθλιψης).

Με την γλουτένη, οι υποδοχείς (receptors) του N Methyl D Aspartate προξενούν στα νευρικά κύτταρα του νωτιαίου μυελού να γίνονται πολύ ευαίσθητα για να τα ακουμπήσεις.                 Ενώ όταν Η λεπτίνη στον νωτιαίο μυελό εξισορροπεί την αίσθηση του πόνου, η γλουτένη φαίνεται πως μπλοκάρει  αυτήν την διαδικασία (δημιουργώντας Ινομυαλγία).
Το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας σε συχνές έρευνες επιβάλει την αποφυγή πρόσληψης γλουτένης, σε όλες τις έρευνες παρατηρήθηκε  πτώση της αρτηριακής πίεσή και του επίπεδου της ινσουλίνης στο αίμα τους ενώ η καλή τους χοληστερόλη ανέβηκε και η κακή κατέβηκε – σε μόλις 10 ημέρες!

Η ευαισθησία στην γλουτένη προξενεί την απώλεια των βιταμινών που διαλύουν το λίπος μας, όπως η D και η K.

Η γλουτένη έχει συνδεθεί (μετά από έρευνες) άμεσα και  με τα προβλήματα της οστικής μάζας (Οστεοπόρωση).


Γλουτένη εκτός από τα άλευρα εμπεριέχεται και υπό μορφή προσθέτων σε πλήθος  συσκευασμένων τροφίμων, μερικές εξ αυτών είναι:
Ορισμένα είδη σοκολατούχου γάλακτος ή γάλακτος με δημητριακά ή γιαούρτια με φρούτα ή δημητριακά.
Ορισμένα είδη αλλαντικών, π.χ. λουκάνικα, παριζάκι, κονσέρβες κρέατος, μίγμα τα κρέατος, ορισμένα είδη τυριών (ροκφόρ, blue cheece, τυριά υπό μορφή κρέμας).
Μαγιονέζα εμπορίου, σάλτσες ντρέσινγκ για σαλάτες, κρέμες όχι φτιαγμένες από γάλα, μουστάρδες.
Φρούτα σε κονσέρβα.
Ορισμένα λαχανικά σε κονσέρβα π.χ. μανιτάρια με κρέμα, φασόλια με σάλτσα, λαχανικά με σάλτσα τυριού ή κατεψυγμένα με συντηρητικά.
Όσπρια σε κονσέρβα.
Σιτάρι, κριθάρι, σίκαλη, βρώμη και τα προϊόντα τους, πχ ψωμί, ζυμαρικά, φρυγανιές, παξιμάδια.
Κέϊκς, μπισκότα, γλυκά με φύλλο και όλα όσα περιέχουν αλεύρι.
Σούπες με ζυμαρικά ή αλεύρι, σούπες του εμπορίου.
Ορισμένοι χυμοί ή ποτά με συντηρητικά ή πρόσθετα, μπύρα, βύνη και ποτά από βύνη.
Ξηροί καρποί σε κονσέρβα ή καραμελοποιημένοι ή επεξεργασμένοι.
Ορισμένες τσίχλες, καραμέλες, γαριδάκια, τσιπς, σοκολάτες και ορισμένα φάρμακα.

ΑΡΊΘΜΗΣΗ ΣΕΛΙΔΩΝ