Η δραση της ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ* του Συλ Εθελ. ΠΡΟΑΣΠΙΖΩ με τίτλο: '' ΜΑΘΑΙΝΩ να ΣΤΗΡΙΖΩ τον ΆΝΘΡΩΠΟ - ΠΡΟΑΣΠΙΖΩΝΤΑΣ το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ " συνεχίζεται με ΣΧΟΛΕΙΑ * ΜΑΘΗΤΕΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
Ψάχνουμε ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ με ...ΚΑΡΔΙΑ!!! ΑΝΙΧΝΕΥΤΕΣ & ΠΡΟΑΣΠΙΣΤΕΣ ΑΞΙΩΝ !!! αν νομίζεις πως το ...έχεις & το...θέλεις, έλα μαζί μας να ΠΡΟΑΣΠΙΣΟΥΜΕ Αξίες Ζωής!!!
Έχουμε την ΔΥΝΑΜΗ & την διάθεση να ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ !!! αν ΕΙΔΕΣ ΚΑΤΙ ? ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ? ΜΟΛΥΣΜΑΤΙΚΌ ? ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ με τη ΦΥΣΗ & το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ? πεσ' το μας - φωτογράφισε το ( στείλ' το μας έστω ανώνυμα ) Η Νομική εθελοντική μας ομάδα ** ...ΓΝΩΡΙΖΕΙ πως θα παρέμβει !!! " proaspizo@yahoo.gr -- 6987121250

Κάνε ένα κλικ παρακάτω και .....άκουσε ενώ ενημερώνεσαι απο το επίσημο BLOG του Συλ. Εθλ . ΠΡΟΑΣΠΙΖΩ για τις δράσεις του !!!

ΡΑΔΙΟ WEB ΠΡΟΑΣΠΙΖΩ

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

«ΠΡΟΑΣΠΙΖΩ» ΤΟΥΣ ... ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ!!!


  «ΠΡΟΑΣΠΙΖΩ»            ΤΟΥΣ ... ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ  !!!

Ο δεκάλογος του αρχάριου ποδηλάτη

1.Φροντίζουμε για την καλή κατάσταση του ποδηλάτου μας, ιδιαίτερα των φρένων και των ταχυτήτων..                                                                                                


2.Ρυθμίζουμε τη σέλα στο σωστό ύψος: καθόμαστε στο ποδήλατο, βάζουμε το πετάλι στο χαμηλότερο σημείο και το πατάμε με τη φτέρνα. Το πόδι μας τότε πρέπει να είναι τεντωμένο, όχι εντελώς αλλά με μια πολύ μικρή κλίση
3. Αγοράζουμε  ποδήλατο σύμφωνα με  το σωματότυπο μας..
Δεν ξεχνάμε  τη μεταφορική αξία και την  πρακτικότητα του ποδηλάτου μας όταν τοποθετούμε σε αυτό
extra εξαρτήματα.

Οδική Ασφάλεια
4.Ο Κ.Ο.Κ. ισχύει και για το ποδήλατο όπως ακριβώς ισχύει και για τα υπόλοιπα οχήματα. Τηρούμε λοιπόν τα σήματα και τις προτεραιότητες. Επιπλέον χρησιμοποιούμε τα χέρια μας πριν από κάθε ελιγμό ως φλας. Σεβόμαστε τους υπόλοιπους οδηγούς καθώς και τους πεζούς για να μας σέβονται και αυτοί.
5.Ποδηλατούμε προσεκτικά προνοώντας για τα λάθη των υπολοίπων. Στις διασταυρώσεις δεν θεωρούμε δεδομένο ότι ο άλλος οδηγός θα μας δει ή ότι θα παραχωρήσει προτεραιότητα. Δεν κάνουμε επικίνδυνες (και παράνομες) “σφήνες”. Επίσης δεν κινούμαστε πολύ κοντά σε παρκαρισμένα οχήματα επειδή κάποιος απρόσεκτος οδηγός μπορεί να ανοίξει την πόρτα του.
6.Προσπαθούμε να συμβαδίζουμε με την κίνηση των υπόλοιπων οχημάτων, ώστε να μην προκαλούμε άσκοπες καθυστερήσεις.
7.; Προμηθευόμαστε  οπωσδήποτε τα απαραίτητα για την ασφάλειά μας αξεσουάρ: κράνος, φώτα μπρος-πίσω και καθρεφτάκι, άντε και ένα μπουκαλάκι νερό …
 
Ασφάλεια
8. Ασφαλίζουμε το ποδήλατο μας  από  κλοπή.
Ο μόνος τύπος κλειδαριάς που προσφέρει επαρκή προστασία είναι το "πέταλο" πάχους τουλάχιστον 13mm για μοτοσικλέτες. Αφαιρούμε οτιδήποτε πρόσθετο από το ποδήλατο και το δένουμε από το σκελετό σε εμφανές και σταθερό σημείο (π.χ. κάγκελα, κολώνες φωτισμού) ή όπου υπάρχει κύκλωμα cctv, επίσης ταυτόχρονα ασφαλίζουμε τους τροχούς και τη σέλα. Το σημείο πρέπει να είναι πολλαπλώς ελεγμένο για την αντοχή και τη σταθερότητα του.
 
Γενικές Συμβουλές
9.Προτιμούμε μια ελαφριά ταχύτητα με γρήγορο στροφάρισμα στα πετάλια από μια βαρύτερη ταχύτητα με αργό στροφάρισμα. Έτσι κουραζόμαστε λιγότερο και δεν καταπονούμε τα πόδια μας.
10. Φροντίζουμε στην πόλη να έχουμε ένα ζευγάρι λεπτά και λεία ασφάλτινα ελαστικά που προσφέρουν σημαντικά καλύτερη κύλιση, τα χοντρά τρακτερωτά λάστιχα είναι για το χώμα και την  πίεση τους να είναι στα  όρια  που αναγράφονται. .


Για τον  «ΠΡΟΑΣΠΙΖΩ»          



οι φίλοι του ... ποδηλάτες

ΑΡΊΘΜΗΣΗ ΣΕΛΙΔΩΝ