Η δραση της ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ* του Συλ Εθελ. ΠΡΟΑΣΠΙΖΩ με τίτλο: '' ΜΑΘΑΙΝΩ να ΣΤΗΡΙΖΩ τον ΆΝΘΡΩΠΟ - ΠΡΟΑΣΠΙΖΩΝΤΑΣ το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ " συνεχίζεται με ΣΧΟΛΕΙΑ * ΜΑΘΗΤΕΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
Ψάχνουμε ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ με ...ΚΑΡΔΙΑ!!! ΑΝΙΧΝΕΥΤΕΣ & ΠΡΟΑΣΠΙΣΤΕΣ ΑΞΙΩΝ !!! αν νομίζεις πως το ...έχεις & το...θέλεις, έλα μαζί μας να ΠΡΟΑΣΠΙΣΟΥΜΕ Αξίες Ζωής!!!
Έχουμε την ΔΥΝΑΜΗ & την διάθεση να ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ !!! αν ΕΙΔΕΣ ΚΑΤΙ ? ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ? ΜΟΛΥΣΜΑΤΙΚΌ ? ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ με τη ΦΥΣΗ & το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ? πεσ' το μας - φωτογράφισε το ( στείλ' το μας έστω ανώνυμα ) Η Νομική εθελοντική μας ομάδα ** ...ΓΝΩΡΙΖΕΙ πως θα παρέμβει !!! " proaspizo@yahoo.gr -- 6987121250

Κάνε ένα κλικ παρακάτω και .....άκουσε ενώ ενημερώνεσαι απο το επίσημο BLOG του Συλ. Εθλ . ΠΡΟΑΣΠΙΖΩ για τις δράσεις του !!!

ΡΑΔΙΟ WEB ΠΡΟΑΣΠΙΖΩ

Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

''ΠΡΟΑΣΠΙΖΩ''...τον συνάνθρωπο με γνώση

 Ο « ΠΡΟΑΣΠΙΖΩ»...  σας ενημερώνει για την

Καρδιοαναπνευστική Αναζοωγόνηση (ΚΑΡΠΑ)
ΑΛΛΑ ...

Ξέρεις; Βοήθησε.

Ξέρεις λίγο; ΜΗΝ βοηθάς.

Δεν ξέρεις καθόλου; ΜΗΝ βοηθάς.

Για αυτό το λογο σας παρουσιάζουμε ειδικά video  φτιαγμένα από τον Βρεταννικό Ερυθρό Σταυρό. που περιγράφουν με μεγάλη ακρίβεια τα βήματα που πρέπει για να παράσχει κάποιος ΚΑΡΠΑ .

Ομως  αν δεν νοιώσεις τις θωρακικες  πιεσεις  απο μονος σου - σε επιτοπου εκπαιδευση - δεν θα μπορεις να καταλαβεις ακριβως  την σημασια των video Θυμήσου όμως:

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΕΣΤΑΡΙΣΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΟΥ
  1. Πού ακριβώς έβαλε ο διασώστης τα χέρια στο πρώτο βίντεο για να ανοίξει τον αεραγωγό του τραυματία;
  2. Ποιο ακριβώς τμήμα του χεριού του χρησιμοποίησε ο διασώστης; Όλη την παλάμη ή μόνο τα δάχτυλα;
  3. Τί διαφορές είδες στις θωρακικές συμπιέσεις μεταξύ των τριών περιπτώσεων (ενήλικες - παιδιά - μωρά);
  4. Παίζει κάποιο ρόλο η ακριβής θέση του κεφαλιού του διασώστη την ώρα που ελέγχει ακουστικά αν ο τραυματίας αναπνέει;
  5. Πόσο σημαντική είναι η πρώτη ενέργεια που έκανε ο διασώστης; Και ποια ήταν αυτή η πρώτη ενέργεια;
Τα 5 αυτά ερωτήματα είναι ενδεικτικά του πόσα πράγματα δεν πρόκειται να δεις ποτέ σε ένα βίντεο αν δεν στα επισημάνει κάποιος. .
 ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ
  1. Τα χέρια του διασώστη μπαίνουν το ένα κάτω απ' το πηγούνι του τραυματία και το άλλο στο μέτωπο. Δεν μπαίνει ποτέ το χέρι χαμηλότερα απ' το πηγούνι (δηλαδή κάτω από τη γλώσσα), διότι έτσι μπορεί να εμποδίσει τον αέρα να μπαίνει στο στόμα, άρα να καταργήσει όλη την έννοια του εγχειρήματος. Ακόμα χειρότερα, αν βάλεις λάθος το χέρι σου σ' εκείνο το σημείο, μπορεί να κόψεις το οξυγόνο σε τραυματία που πιθανά να αναπνέει κανονικά! Προκαλείς εσύ δηλαδή το πρόβλημα!
  2. Για το μέτωπο χρησιμοποίησε όλη την παλάμη. Για το πηγούνι όμως χρησιμοποίησε μόνο τα 2 δάχτυλα, προκειμένου να αποφύγει και πάλι αυτό που σου είπα στο 1.
  3. Οι βασικότερες διαφορές είναι 2:
    • Στον ενήλικα οι συμπιέσεις γίνονται και με τις 2 παλάμες, στο παιδί με την μία και στο μωρό με 2 μόνο δάχτυλα.
    • Η ένταση της πίεσης είναι μικρότερη σε κάθε κατηγορία. Άλλη πίεση ασκούμε στον ενήλικα και άλλη στο βρέφος. Ξέρω πώς σκέφτεσαι ότι "αυτό είναι προφανές". Σου είναι προφανές διότι είσαι καθισμένος στο γραφείο σου και διαβάζεις. Αν βρεθείς στη φόρτιση εκείνης της στιγμής, δεν θα σου είναι τίποτα προφανές αν δεν σου έχει γίνει δεύτερη φύση ο σωστός τρόπος αντίδρασης.
  4. Σαφώς και παίζει ρόλο. Ο διασώστης δεν σκύβει μόνο για να ακούσει αν ο τραυματίας αναπνέει. Σκύβει και ταυτόχρονα κοιτά το στήθος του τραυματία για να δει αν αυτό ανασηκώνεται με κάθε αναπνοή.
  5. Ίσως είναι η σημαντικότερη όλων. Είναι το πρώτο πράγμα που μαθαίνει ένας εκπαιδευόμενος στις Πρώτες Βοήθειες. Είναι τόσο σημαντική που πρόκειται να γράψω ένα ολόκληρο άρθρο γι' αυτή. Ποια ήταν η ενέργεια; Να ελέγξει ότι δεν υπάρχει κίνδυνος για τον ίδιο τον διασώστη.

ΑΡΊΘΜΗΣΗ ΣΕΛΙΔΩΝ