Η δραση της ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ* του Συλ Εθελ. ΠΡΟΑΣΠΙΖΩ με τίτλο: '' ΜΑΘΑΙΝΩ να ΣΤΗΡΙΖΩ τον ΆΝΘΡΩΠΟ - ΠΡΟΑΣΠΙΖΩΝΤΑΣ το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ " συνεχίζεται με ΣΧΟΛΕΙΑ * ΜΑΘΗΤΕΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
Ψάχνουμε ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ με ...ΚΑΡΔΙΑ!!! ΑΝΙΧΝΕΥΤΕΣ & ΠΡΟΑΣΠΙΣΤΕΣ ΑΞΙΩΝ !!! αν νομίζεις πως το ...έχεις & το...θέλεις, έλα μαζί μας να ΠΡΟΑΣΠΙΣΟΥΜΕ Αξίες Ζωής!!!
Έχουμε την ΔΥΝΑΜΗ & την διάθεση να ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ !!! αν ΕΙΔΕΣ ΚΑΤΙ ? ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ? ΜΟΛΥΣΜΑΤΙΚΌ ? ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ με τη ΦΥΣΗ & το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ? πεσ' το μας - φωτογράφισε το ( στείλ' το μας έστω ανώνυμα ) Η Νομική εθελοντική μας ομάδα ** ...ΓΝΩΡΙΖΕΙ πως θα παρέμβει !!! " proaspizo@yahoo.gr -- 6987121250

Κάνε ένα κλικ παρακάτω και .....άκουσε ενώ ενημερώνεσαι απο το επίσημο BLOG του Συλ. Εθλ . ΠΡΟΑΣΠΙΖΩ για τις δράσεις του !!!

ΡΑΔΙΟ WEB ΠΡΟΑΣΠΙΖΩ

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

'' ΠΡΟΑΣΠΙΖΩ''.... την γυναικεία προσωπικότητα και το έργο της

ο  « ΠΡΟΑΣΠΙΖΩ »    σας  ενημερώνει για τον όρο ...


H γυναίκα ορχήστρα!
Η γυναίκα ορχήστρα , είναι ένας όρος που περιγράφει  τον τρόπο με τον οποίο η σημερινή γυναίκα ανταποκρίνεται στις ανάγκες των …άλλων!  Προσπαθεί σε έναν άνισο αγώνα να προλάβει τα πάντα,  αφήνοντας απέξω τον εαυτό της.
Ξεκινώντας το πρωί με το να φτιάξει το σπίτι, ή/και  να  πάει στη δουλειά της, να φτιάξει πρωινό για τον σύντροφο ή την οικογένεια (αλλά σπάνια για τον εαυτό της) , να ανταποκριθεί στα καθήκοντα της στο χώρο της εργασίας, να γυρίσει αφού έχει αφιερώσει χρόνο στο τηλέφωνο να διευθετήσει πράγματα τα οποία αφορούν συγγενείς και φίλους.
 Να γυρίσει σπίτι, να μαγειρέψει, να μαζέψει, να πλύνει, να βοηθήσει τα παιδιά, να τα πάει στο φροντιστήριο, να πιει (στην καλλίτερη των περιπτώσεων) έναν καφέ ίσως με κάποια φίλη, να πεταχτεί για ψώνια.
Να γυρίσει τελικά το βράδυ στο σπίτι για τα τελευταία «μαζέματα», έναν τελευταίο έλεγχο για τα αυριανά ρούχα, ή τα αυριανά προγράμματα και ίσως να έχει μείνει λίγη ενέργεια ή διάθεση για να συζητήσει με το σύντροφό της, να δει το αγαπημένο της σήριαλ ή να διαβάσει ένα βιβλίο.
Μια γυναίκα που ζει με έναν τέτοιο τρόπο ζωής, καταλήγει αργά ή γρήγορα,  να νοιώθει εκνευρισμένη &  ανικανοποίητη. Μπορεί να αισθάνεται αδικημένη ή να νοιώθει ενοχές που δεν μπορεί τελικά να τα προλάβει «όλα».
 Ίσως οι σχέσεις που έχει στη ζωή της να μην την «γεμίζουν» πια ή να νοιώθει ότι «γέρασε» πριν την ώρα της. Αν αυτό συμβαίνει (ή ακόμα καλύτερα αν δεν σας έχει συμβεί) να μερικές ερωτήσεις που είναι ίσως σας φανούν χρήσιμες:
ü  Ποια είναι τα όρια μου;  Που αρχίζω εγώ και που αρχίζουν οι άλλοι;
ü  Μήπως οι ανάγκες των άλλων είναι πιο σημαντικές από τις δικές μου;
ü  Πόσο οικείες είναι οι σχέσεις που έχω στη ζωή μου;
ü  Πως διαχειρίζομαι το άγχος μου;
ü  Θέλω να έχω τον έλεγχο των πραγμάτων στη ζωή μου; Πιστεύω ότι ο δικός μου τρόπος, είναι ο μόνος τρόπος;
Εξετάστε τις απαντήσεις σας.  Και θυμηθείτε! Οι υγιείς σχέσεις είναι σημαντικές για τη ψυχική υγεία ενός ατόμου. Μέσα σε μία υγιή σχέση μπορώ να είμαι ο εαυτός μου, να βάζω όρια, να λαμβάνω στήριξη. Μια καλή σχέση με βοηθά,  να  ωριμάζω συναισθηματικά. Με βοηθά  να δημιουργώ  δεσμούς που διαρκούν. Σε μια τέτοια σχέση, αισθάνομαι ισοτιμία και ότι υπάρχει από κοινού συνεργασία, για τα όποια προβλήματα προκύψουν.
Από τη δική μου την πλευρά χρειάζεται να πάρω την απόφαση, να μην παίζω όλα τα όργανα μέσα στην ορχήστρα! Να διαλέξω αυτό που μου ταιριάζει καλύτερα και να γίνω καλή σε αυτό, αφήνοντας χώρο και στους άλλους μουσικούς να δείξουν το ταλέντο τους. Αλλιώς κάποια στιγμή, η μουσική στη ζωή μου,  δεν θα ακούγεται σαν την αγαπημένη μου μελωδία αλλά σαν παραφωνία…


Για τον 
 « ΠΡΟΑΣΠΙΖΩ » 
η συνεργάτης  & φίλη μας
Νάνσυ Ψημενάτου
Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας

ΑΡΊΘΜΗΣΗ ΣΕΛΙΔΩΝ