Η δραση της ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ* του Συλ Εθελ. ΠΡΟΑΣΠΙΖΩ με τίτλο: '' ΜΑΘΑΙΝΩ να ΣΤΗΡΙΖΩ τον ΆΝΘΡΩΠΟ - ΠΡΟΑΣΠΙΖΩΝΤΑΣ το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ " συνεχίζεται με ΣΧΟΛΕΙΑ * ΜΑΘΗΤΕΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
Ψάχνουμε ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ με ...ΚΑΡΔΙΑ!!! ΑΝΙΧΝΕΥΤΕΣ & ΠΡΟΑΣΠΙΣΤΕΣ ΑΞΙΩΝ !!! αν νομίζεις πως το ...έχεις & το...θέλεις, έλα μαζί μας να ΠΡΟΑΣΠΙΣΟΥΜΕ Αξίες Ζωής!!!
Έχουμε την ΔΥΝΑΜΗ & την διάθεση να ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ !!! αν ΕΙΔΕΣ ΚΑΤΙ ? ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ? ΜΟΛΥΣΜΑΤΙΚΌ ? ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ με τη ΦΥΣΗ & το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ? πεσ' το μας - φωτογράφισε το ( στείλ' το μας έστω ανώνυμα ) Η Νομική εθελοντική μας ομάδα ** ...ΓΝΩΡΙΖΕΙ πως θα παρέμβει !!! " proaspizo@yahoo.gr -- 6987121250

Κάνε ένα κλικ παρακάτω και .....άκουσε ενώ ενημερώνεσαι απο το επίσημο BLOG του Συλ. Εθλ . ΠΡΟΑΣΠΙΖΩ για τις δράσεις του !!!

ΡΑΔΙΟ WEB ΠΡΟΑΣΠΙΖΩ

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

'' ΠΡΟΑΣΠΙΖΩ''... το δικαιωμά μου για ΤΗΝ ΣΩΣΤΉ εγγύηση των ΠΡΟΙΌΝΤΩΝ

 Ο

      « ΠΡΟΑΣΠΙΖΩ »   σας ενημερώνει για την σωστή ...

Εγγύηση προϊόντων

Εγγύηση για δύο χρόνια

Σε οποιαδήποτε χώρα της ΕΕ κι αν έχετε αγοράσει προϊόντα, έχετε δύο χρόνια στη διάθεσή σας για να ζητήσετε την επισκευή ή την αντικατάστασή τους εφόσον αποδειχθούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στις υποσχέσεις της διαφήμισης. Εάν το προϊόν είναι αδύνατον να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα ή χωρίς προβλήματα, μπορείτε να ζητήσετε να σας επιστραφούν τα χρήματά σας ή να σας κάνουν έκπτωση.

Επισκευή, αντικατάσταση προϊόντων και επιστροφή χρημάτων

Παίρνετε ό,τι πληρώνετε

  • Εάν το προϊόν που αγοράσατε στην ΕΕ δεν μοιάζει ούτε λειτουργεί όπως είχε διαφημιστεί, ο πωλητής πρέπει να το επισκευάσει ή να το αντικαταστήσει χωρίς χρέωση, ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας.
  • Η εγγύηση των δύο χρόνων αρχίζει να ισχύει από την ημέρα αγοράς ή παράδοσης.
  • Όταν αγοράζετε αγαθά ή υπηρεσίες μέσω ταχυδρομείου, τηλεφώνου, φαξ ή μέσω του Διαδικτύου από έμπορο εγκατεστημένο στην ΕΕ, έχετε τα ίδια δικαιώματα για επισκευή και αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων από τον πωλητή σαν να είχατε πραγματοποιήσει την αγορά από κατάστημα.
  • Δεν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων αν το πρόβλημα είναι μικρό, π.χ. μια γρατζουνιά σε θήκη CD.
Η διετής εγγύηση αρχίζει να ισχύει αμέσως μόλις γίνει η παράδοση των προϊόντων, ενώ εσείς πρέπει να ενημερώσετε τον πωλητή για τυχόν ελάττωμα μέσα σε δύο μήνες από τη στιγμή που θα τα ανακαλύψετε.
Η ευθύνη βαρύνει πάντα τον πωλητή ενώ σε ορισμένες χώρες της ΕΕ δικαιούστε να ζητήσετε αποζημίωση από τον κατασκευαστή.

Χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια;

Δεν βρήκατε τις πληροφορίες που ζητάτε; Έχετε κάποιο πρόβλημα που θέλετε να επιλύσετε;
Για τον
  « ΠΡΟΑΣΠΙΖΩ » 
το ιδρυτικό μας μέλος
Γουναρίδης  Κώστας

ΑΡΊΘΜΗΣΗ ΣΕΛΙΔΩΝ