Ο
« ΠΡΟΑΣΠΙΖΩ » σας ενημερώνει για τις...
Αγορές μέσω Διαδικτύου
Όταν υπάρχουν προβλήματα
Επισκευή, αντικατάσταση, επιστροφή χρημάτων
Όταν κάνετε αγορές από διαδικτυακό πωλητή εντός της ΕΕ, έχετε δύο χρόνια στη διάθεσή σας για να ζητήσετε την επισκευή ή αντικατάσταση των προϊόντων που αγοράσατε, χωρίς επιβάρυνση, εφόσον αυτά αποδειχθούν ελαττωματικά ή δεν είναι όπως είχαν διαφημιστεί - όπως ακριβώς θα συνέβαινε αν τα είχατε αγοράσει από κατάστημα.Εάν το προϊόν δεν είναι δυνατόν να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί εντός εύλογου χρονικού διαστήματος ή χωρίς ταλαιπωρία, μπορείτε να ζητήσετε να σας επιστραφούν τα χρήματά σας ή να σας γίνει κάποια έκπτωση.
Επανόρθωση για αδυναμία παράδοσης
Σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ, τα αγαθά που παραγγέλνετε μέσω Διαδικτύου θα πρέπει να παραδοθούν μέσα σε 30 ημέρες από την ημερομηνία παραγγελίας, εκτός αν έχετε συμφωνήσει κάτι διαφορετικό με τον πωλητή.Εάν το προϊόν για το οποίο πληρώσατε δεν είναι τελικά διαθέσιμο, ο πωλητής πρέπει να σας ενημερώσει και να σας επιστρέψει τα χρήματά σας μέσα σε 30 ημέρες.
Άρνηση πώλησης
Διαδικτυακά καταστήματα που είναι εγκατεστημένα στην ΕΕ δεν επιτρέπεται να αρνηθούν την πώληση σε πελάτες που κατοικούν σε άλλη χώρα της ΕΕ.Για παράδειγμα, εάν προσπαθήσετε να αγοράσετε μουσικά αρχεία ή βιβλία μέσω του Διαδικτύου από πωλητή που είναι εγκατεστημένος στην ΕΕ, αλλά ο πωλητής σάς αποτρέψει ή σας παραπέμψει στο διαδικτυακό κατάστημα της χώρας σας (που μπορεί να έχει διαφορετικά προϊόντα ή τιμές), απλώς και μόνο επειδή κατοικείτε σε άλλη χώρα της ΕΕ, τότε ο διαδικτυακός πωλητής ενεργεί παράνομα.
Για να διεκδικήσετε τα δικαιώματα σας σε μια τέτοια περίπτωση, επικοινωνήστε με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών της χώρας σας .Χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια;
Δεν βρήκατε τις πληροφορίες που ζητάτε; Έχετε κάποιο πρόβλημα που θέλετε να επιλύσετε;- Λάβετε συμβουλές για τα δικαιώματά σας στην ΕΕ, γρήγορα και χωρίς επιβάρυνση.
- Λάβετε βοήθεια ή συμβουλές από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών της χώρας σας.
« ΠΡΟΑΣΠΙΖΩ »
το ιδρυτικό μας μέλος
Λιάτσος Σπύρος